wtorek, 7 lutego 2017

Put on your ... T-SHIRT!

Hej wszystkim! :) 
Pewnie śledzicie trendy i wiecie, że teraz ogromnym zainteresowaniem cieszą się ... t-shirty! Tak, to właśnie ta część garderoby podbiła serca wszystkich miłośniczek mody. Ale oczywiście musi być to t-shirt z jakimś ciekawym nadrukiem, napisem lub po prostu z logo danej marki. Największą popularność zyskał t-shirt włoskiego domu mody Gucci. Bardzo mi się podoba, choć niczym szczególnym się nie wyróżnia - no ale niestety nie stać mnie :( Pewnie spotkaliście się też z tymi od Chanel czy Diora. 

 źródło: http://www.harpersbazaar.com/
źródło: pinterest

Jednak wiadomo, że nie każdego stać na rzecz od proektanta. Więc od czego są sieciówki ? Tam znajdziecie miliony t-shirtów z różnego rodzaju nadrukami. Założycie do nich wasze ulubione dżinsy, buty i ciekawe akcesoria i już będziecie modne! 

1-h&m 2- stradivarius 3-h&m 4-zara 5-stradivarius





Ja kocham tą część garderoby i trochę mam ich w szafie. Specjalnie dla was stylizacja z t-shirtem w roli głównej! :) 









/t-shirt-forever 21/spodnie-h&m/kurtka-reserved/buty-lasocki/

Przepraszam za nierówne zdjęcia! :( Co sądzicie o modzie na t-shirty? Macie już jakieś ciekawe w swojej szafie? I przede wszystkim co sądzicie o mojej stylizacji? Czekam na komentarze! <3 

10 komentarzy:

  1. Ło panie, wydawało mi się, że T-shirty były modne kiedy chodziłam do podstawówki. Wtedy każda ,,trendi" dziewczynka miała różową koszulkę z wielkim nadrukiem albo napisami, których nie rozumiałyśmy, ale zazdrościłyśmy jej niezmiernie. Widocznie moda zawsze powraca :D Jak dla mnie to dobrze, całe liceum męczyło mnie, że jako jedyna biegam w takich koszulkach, a reszta dziewczyn to tylko sweterki i inne wymyślne cuda. Nie ma to jak porządny T-shirt, najlepiej z autorskim wzorem stworzonym farbą akrylową, za duży albo włożony w spodnie. W ten sposób to mogę być modna :D
    Chociaż te zdjęcia z modelkami pokazują naprawdę brzydkie połączenia. Może to moda, ale jak na mnie te dziewczyny wyglądają jakby nienawidziły projektantów za ubieranie ich w takie bezkształtne i niegustowne szmaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda moda powraca - już wiele razy się o tym przekonałam :D Mi też nie zawsze podobają się połączenia jakie proponują projektanci. Śledzę trendy,ale zawsze łączę wszystkie elementy według mojego upodobania :) Dziękuję za tak długi komentarz, miło mi! :)

      Usuń
  2. Ale jestem szczęśliwa! W końcu będę modna, bo w t-shirtach chodzę już bardzo długo :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię tshirty <3
    Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Również kocham t-shirty, można nimi wyrazić swoją osobowość lub humor danego dnia. No i są wszędzie i dość tanie.

    Pozdrawiam
    Enjoy-Lifee KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie Ci w czerwonym
    http://pozytywnapati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie! Bardzo podobają mi się takie bluzeczki :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń