sobota, 14 stycznia 2017

Facet w makijażu #hot or #not?

Przeglądając ostatnio różne media społecznościowe natknęłam się na burzliwą dyskusję na temat makijażu u mężczyzn. Wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że to raczej kobiety się malują i widok wymalowanego osobnika płci męskiej budzi szok. Ale makijaż staje się wśród mężczyzn popularny. Ja jeszcze nie widziałam pomalowanego chłopaka na własne oczy, ale wszystko jest jeszcze możliwe.Oczywiście nie jest to żadna nowość, trend ten jest popularny wśród wielu artystów już od wielu lat, ale wciąż budzi kontrowersje.


Źródło: grafika google


Jakie są poglądy przeciwników tego trendu? Oczywiście, że mężczyzna powinien wyglądać jak mężczyzna,a nie jak panienka. Makijaż sprawia, że facet nie jest męski, jak się maluje to na pewno jest gejem, albo ma problemy psychiczne ,ogólnie jest to patologia-  z takimi opiniami się spotkałam. 
Natomiast zwolennicy mówią o równości, skoro kobiety się malują to dlaczego nie mogą także mężczyźni? Kobiety noszą "męską" część garderoby,czyli spodnie, więc faceci też mają prawo używać "damskich" rzeczy.

źródło; grafika google
























Wszystko zaczęło się od tego gdy Maybelline ogłosiło, że twarzą ich nowej kampanii został mężczyzna. W dodatku publikujący makijażowe tutoriale w internecie. Wzbudziło to oczywiście szok, bo zawsze kosmetyki reklamuje kobieta. Co wy na to?

Źródło: twitter





Każdy z nas jest inny i nie należy na siłę go zmieniać. Jesli mężczyzna chce się malować to niech to
robi,nikt nie powinien się do tego wtrącać. Jeśli komuś się to podoba to ok, jeśli nie to również ok. Czasy się zmieniają,świat idzie do przodu i będzie pojawiać się coraz więcej nowych i szokujących dla społeczeństwa rzeczy. Najważniejsze żebyśmy nauczyli się być tolerancyjnymi ludźmi. 
Sama nie mam nic do tego czy chłopak się maluje czy nie,nie obchodzi mnie to - to jego indywidualna sprawa. Nie chciałabym żeby mój chłopak się malował, bo mi się to po prostu nie podoba, ale to nie oznacza, że nie szanuję tych którzy to robią. Wielu mężczyznom makijaż dodaje jeszcze większego uroku, a oni sami potrafią się pomalować lepiej niż niektóre kobiety. Kto powiedział, że kosmetyki są tylko dla pań ? Nikt. Więc uszanujmy to. 

A wy co sądzicie na ten temat ? Jesteście za czy przeciw? Podzielcie się opinią w komentarzach :)


4 komentarze:

  1. Mam dokładnie to samo zdanie co Ty:) mi rownież nie podobają się wymalowani faceci, ale jeżeli takowi już są...to nie ma co z tym walczyc i uszanować ich decyzje :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to nie wiem, co mam o tym myśleć, ale mam wrażenie, że za jakiś czas wszyscy chłopcy będą się malować i będzie to normalne.
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wychodzę z założenia, że jeśli coś mi się nie podoba to wolę o tym nie mówić, także się nie wypowiadam.. Ale oczywiście, toleruję ;p

    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jaki będzie odzew wśród mężczyzn po tej reklamie ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń