wtorek, 23 maja 2017

Navy Blue

Hej! Jestem już po wszystkich egzaminach maturalnych, mam nadzieję, że wszystko napisałam wysoko :) Trzymajcie kcuki za moje zdrówko, bo stres zrobił swoje  niestety :(
Dzisiaj stylizacja z niebieskim w roli głównej :D Granat i dżins. Tym razem postawiłam na koszulę (dawno nie nosiłam) i wygodne spodnie, prawie dresowe, ale jednak mające w sobie trochę elegancji i buty sportowe. Wreszcie zawitała wiosna i można eksperymentować! Zapraszam do obejrzenia zdjeć.







koszula-h&m/spodnie-h&m/płaszcz-stradivarius/buty-adidas

Co sądzicie o tej stylizacji? Dajcie znać w komentarzach! ♥
PS. Jestem bardzo aktywna na instagramie, więc jeśli podobają wam się moje stylizacje i zdjęcia to serdecznie was zapraszam! -> INSTAGRAM

sobota, 22 kwietnia 2017

Zdrowo i kolorowo

Hej, bardzo długa przerwa była. Z przyczyn osobistych zawiesiłam bloga na miesiąc - niestety mają do niego też dostęp osoby, które wolałabym, żeby nie miały ;) Dodatkowo matura, więc czasu brak. Wczoraj skończyłam 19 lat, więc zaczynam ostatni rok życia jako nastolatka, strasznie to brzmi. Ale myślę,że dojrzałam i chcę się dzielić swimi pomysłami, więc nie będę się przejmować innymi. Najważniejsze, że mam oddanych czytelników i wsparcie od bliskich osób! 
Dzisiaj przychodzę z jedzeniem. Nie lubię gotować, robię się chora gdy muszę sobie przygotować jedzenie, ale niestety trzeba. Pewnie słyszeliście o smoothiebowl - tak właśnie to "danie" będzie głównym bohaterem dzisiejszego posta. Robi się to szybko, poza tym jest kolorowe i zdrowe! :D I wielką przyjemność sprawia mi zdobienie miski - najlepsza część przygotowań. Chyba każdy lubi mieć estetyczny talerz i na dodatek idealny do robienia zdjęć na instagrama haha. Podzielę się z wami moimi ulubionymi smakami i przepisami :)

Pierwsze smoothiebowl jest zdecydowanie na lato. Letnie owoce są według mnie najlepsze, a sama miska jest bardzo kusząca i ogólnie przynosi raczej pozytywne myśli :) Potrzebujecie truskawek, banana, maliny lub inne dowolne owoce np. jagody, płatki owsiane i mleko lub jogurt grecki jeśli chcecie aby smoothie było gęstsze ;) Truskawki  i mleko miksujecie i wlewacie do miski i zdobicie według waszego uznania. 

Kolejna wersja - bardziej jesienna, owoców już mniej niestety. Potrzebujecie mango, kiwi,banana, mandarynki, prażone migdały, jogurt grecki i sok pomarańczowy. Pozbywacie się pestki z mango i miksujecie mango z jogurtem i sokiem pomarańczowym. Wlewacie do miski i znów zdobicie.

To smoothiebowl jest wymyślone przeze mnie, nie szukałam przepisu w internecie, po prostu miałam ochotę na coś dobrego, ale w domu było mało owoców i postanowiłam, że pokombinuję. Zamiast smoothie do miski włożyłam lody waniliowe (w tym przypadku Carte d'Or) , wokoło zaczęłam układać pokrojone banany, na środku trzy kawałki kiwi które posypałam migdałami. Te kuleczki to lody miętowe (Grycan), a pomiędzy nimi znajdują się rodzynki. Bałam się, że przekombinowałam,ale było pyszne. I bardzo orzeźwiające - na upalne dni idealne :)

INSTAGRAM - KLIK

Pewnie więcej takich postów się nie pojawi, bo ja i gotowanie się nie lubimy, ale jeśli lubicie smoothiebowl i ogólnie jesteście miłośnikami jedzenia i lubicie oglądać zdjęcia na których #foodporn odgrywa główną rolę to zapraszam na mojego instagrama :)
W związku z dużą ilością nauki, kolejnego posta możecie się spodziewać raczej za miesiąc.. Trzymajcie za mnie kciuki na maturze i egzaminie praktycznym na prawo jazdy! :D 

Lubicie smoothiebowl? Czy ta instagramowa moda również was opętała? Jak wygląda u was śniadanie i czy możecie coś polecić ? Czekam na wasze komentarze! <3

sobota, 18 marca 2017

Pink

Hej! W dzisiejszym poście stylizacja. Zbliża się wiosna, słońca jest coraz więcej i pojawia się więcej kolorów! Ja również na nie postawiłam :)
Jeśli śledzicie trendy to wiecie, że modny jest róż. Zawsze ten kolor lubiłam, więc oczywiście zawitał w mojej szafie. Oprócz tego podobno modne będą spodnie z postrzępionymi nogawakami, dziury i falbany - również pojawiły się w stylizacji. Macie więc prosty ouftit z najmodniejszymi kolorami i rzeczami i na w dodatku bardzo wygodny! Starałam się pokazać bluzkę ze wszystkich stron i pokazać właśnie falbany - świetne są. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)








                               
                                   /bluzka-stradivarius/spodnie-stradivarius/buty-converse/

Co myślicie o stylizacji? Czy róż również zawita w waszej szafie? Czekam na wasze komentarze! ♥

Zapraszam również na mojego instagrama, a jak macie pytania to na tumblra! :)


niedziela, 12 marca 2017

Pielęgnacja przede wszystkim!

Hej wszystkim! Głupio mi, że znowu muszę przepraszać za długą nieobecność, przepraszam:( Po maturze na pewno się to zmieni. 
Dzisiaj trochę kosmetyków. Ci co są ze mną dłużej wiedzą, że na codzień się nie maluję, więc o takich kosmetykach niestety nie będę mówić. Moją obsesją są mianowicie kosmetyki do pielęgnacji czyli różne balsamy i kremy i lakiery do paznokci. Szkoda mi wydawać pieniądze na chodzenie do specjalistek na robienie paznokci,wolę malować je sama. W tym poście pokażę wam moich ulubieńców ostanich miesięcy. Zapraszam!


























Jeśli chodzi o pielęgnację ust to moim numerem jeden są zdecydowanie balsamy eos. Pomogły mi wyleczyć moje wargi,które od obgryzania stały się bardzo suche i pełne ran. Teraz są gładkie i zdrowe. Mam chyba wszystkie smaki dostępne w Polsce. Są drogie, ale mi bardzo pomagają, no i jeszcze te cudowne opakowania i zapachy! 



























Moim kolejnym odkryciem jest też krem do rąk tej marki. Również doskonale nawilża ręce no i przede wszystkim należy go pochwalić za opakowanie. Krem zmieści się praktycznie wszędzie! Dostępne są trzy zapachy, cena taka sama jak cena jednego balsamu :)


























Teraz lakiery do paznokci. Muszę bardzo pochwalić te z h&m - bardzo szybko schną, mają ciekawe kolory i długo trzymają. Zawsze kupuję je na wyprzedażach za 5 zł :D Ten z essence również jest bardzo wytrzymały,ale bardzo szybko zasycha. Dostałam także dwa lakiery żelowe z Golden Rose. Wcześniej nie przepadałam za tą marką, wszystkie lakiery które od nich miałam bardzo wolno schły, a jak wyschły to zaraz odpadały. Z tych dwóch jestem jednak bardzo zadowolona! 



















































Kolejna rzecz to matowa pomadka również z Golden Rose. Dostałam ją w prezenciei jestem bardzo zadowolona, bo po pierwsze kolor idelanie do mnie pasuje a po drugie nie wysusza moich ust. Polecam serdecznie! :)


























Ostatnia rzecz to mgiełka z mojego ukochanego The Body Shop. Produkty z tego sklepu jeszcze ani razu mnie nie zawiodły. Cudowny zapach,długo się trzyma i kojarzy się z wakacjami. Mogłaby być tylko trochę tańsza..

Używacie jakiegoś z tych produktów? Polecacie coś fajnego jeśli chodzi o pielęgnację? Dajcie znać w komentarzach! 

wtorek, 7 lutego 2017

Put on your ... T-SHIRT!

Hej wszystkim! :) 
Pewnie śledzicie trendy i wiecie, że teraz ogromnym zainteresowaniem cieszą się ... t-shirty! Tak, to właśnie ta część garderoby podbiła serca wszystkich miłośniczek mody. Ale oczywiście musi być to t-shirt z jakimś ciekawym nadrukiem, napisem lub po prostu z logo danej marki. Największą popularność zyskał t-shirt włoskiego domu mody Gucci. Bardzo mi się podoba, choć niczym szczególnym się nie wyróżnia - no ale niestety nie stać mnie :( Pewnie spotkaliście się też z tymi od Chanel czy Diora. 

 źródło: http://www.harpersbazaar.com/
źródło: pinterest

Jednak wiadomo, że nie każdego stać na rzecz od proektanta. Więc od czego są sieciówki ? Tam znajdziecie miliony t-shirtów z różnego rodzaju nadrukami. Założycie do nich wasze ulubione dżinsy, buty i ciekawe akcesoria i już będziecie modne! 

1-h&m 2- stradivarius 3-h&m 4-zara 5-stradivarius





Ja kocham tą część garderoby i trochę mam ich w szafie. Specjalnie dla was stylizacja z t-shirtem w roli głównej! :) 









/t-shirt-forever 21/spodnie-h&m/kurtka-reserved/buty-lasocki/

Przepraszam za nierówne zdjęcia! :( Co sądzicie o modzie na t-shirty? Macie już jakieś ciekawe w swojej szafie? I przede wszystkim co sądzicie o mojej stylizacji? Czekam na komentarze! <3 

wtorek, 31 stycznia 2017

Trochę koloru w zimowe dni

Hej wszystkim! Właśnie zaczęłam ferie, więc mam więcej czasu wolnego i mogę się zająć blogiem! Przychodzę ze stylizacją, co prawda niezbyt odpowiednią na zimowe dni (gołe kostki znowu). Zima kojarzy się z szarością, ciemnością i nudą - tak właśnie wyglądają nasze ulice podczas tej pory roku. Ja postanowiłam dodać trochę koloru i radości i tak oto powstała ta właśnie stylizacja. Ciepły,bordowy sweter, wygodne, nawiązujące lekko do wiosny spodnie, moje kochany buty typu oksford, ulubiony kapelusz i plecak - jak zwykle czerń musi być obecna :) Myślę, że powstała z tego klasyczna, elegancka, ale jednocześnie bardzo wygodna stylizacja. Z niecierpliwością czekam na wiosnę i więcej eksperymentów z ubraniami. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)











/cały outfit - h&m/

INSTAGRAM - klik

Co myślicie o stylizacji? Też czekacie z niecierpliwością na wiosnę? Dajcie znać w komentarzach! <3

sobota, 14 stycznia 2017

Facet w makijażu #hot or #not?

Przeglądając ostatnio różne media społecznościowe natknęłam się na burzliwą dyskusję na temat makijażu u mężczyzn. Wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że to raczej kobiety się malują i widok wymalowanego osobnika płci męskiej budzi szok. Ale makijaż staje się wśród mężczyzn popularny. Ja jeszcze nie widziałam pomalowanego chłopaka na własne oczy, ale wszystko jest jeszcze możliwe.Oczywiście nie jest to żadna nowość, trend ten jest popularny wśród wielu artystów już od wielu lat, ale wciąż budzi kontrowersje.

Źródło: grafika google


Jakie są poglądy przeciwników tego trendu? Oczywiście, że mężczyzna powinien wyglądać jak mężczyzna,a nie jak panienka. Makijaż sprawia, że facet nie jest męski, jak się maluje to na pewno jest gejem, albo ma problemy psychiczne ,ogólnie jest to patologia-  z takimi opiniami się spotkałam. 
Natomiast zwolennicy mówią o równości, skoro kobiety się malują to dlaczego nie mogą także mężczyźni? Kobiety noszą "męską" część garderoby,czyli spodnie, więc faceci też mają prawo używać "damskich" rzeczy.

źródło; grafika google
























Wszystko zaczęło się od tego gdy Maybelline ogłosiło, że twarzą ich nowej kampanii został mężczyzna. W dodatku publikujący makijażowe tutoriale w internecie. Wzbudziło to oczywiście szok, bo zawsze kosmetyki reklamuje kobieta. Co wy na to?

Źródło: twitter





Każdy z nas jest inny i nie należy na siłę go zmieniać. Jesli mężczyzna chce się malować to niech to
robi,nikt nie powinien się do tego wtrącać. Jeśli komuś się to podoba to ok, jeśli nie to również ok. Czasy się zmieniają,świat idzie do przodu i będzie pojawiać się coraz więcej nowych i szokujących dla społeczeństwa rzeczy. Najważniejsze żebyśmy nauczyli się być tolerancyjnymi ludźmi. 
Sama nie mam nic do tego czy chłopak się maluje czy nie,nie obchodzi mnie to - to jego indywidualna sprawa. Nie chciałabym żeby mój chłopak się malował, bo mi się to po prostu nie podoba, ale to nie oznacza, że nie szanuję tych którzy to robią. Wielu mężczyznom makijaż dodaje jeszcze większego uroku, a oni sami potrafią się pomalować lepiej niż niektóre kobiety. Kto powiedział, że kosmetyki są tylko dla pań ? Nikt. Więc uszanujmy to. 

A wy co sądzicie na ten temat ? Jesteście za czy przeciw? Podzielcie się opinią w komentarzach :)


piątek, 6 stycznia 2017

Comfy

Hejka! Pogoda za oknem fatalna i mroźna... Dlatego dzisiaj zdjęcia zrobione w cieplutkim pomieszczeniu. Przychodzę z kolejną stylizacją z bluzą w roli głównej. Na zdjęciach mam gołe nogi, więc na pewno nie nadaje się to na taki mróz, ale jeśli na przykład pojedziecie do cieplejszego kraju, to na pewno możecie się tak ubrać :D Jest to luźny outfit, dresowy - najważniejsza jest tutaj wygoda :) Myślę, że nie jest też przeciętna i w jakiś sposób się wyróżnia :)










/bluza-bershka/narzutka-h&m/spodnie-h&m/buty-converse/

Co myślicie o tej stylizacji?  Dajcie znać w komentarzach <3
Zapraszam na mojego instragrama -> @kmalengowska